اس ام اس عاشقانه مخصوص ....

اس ام اس عاشقانه مخصوص ....


آدم ها خيلي نميتونن از هم دور بشن ٬ بالاخره يه چيزي جا ميمونه که مجبورن برگردن
و برش دارن ٬ سعي نکن از من دور بشي ... دلت اينجاست . . .


تا عمر ما باشد به دنيا ما رفيقيم ، ترسم بميرم حس کني ما نا رفيقيم !


کار گل زار شود گر تو به بازار آئي / نرخ يوسف شکند جون تو به بازار آئي . . .

داستان زندگي من قصه ايست که متن آن وجود توست ، و پايانش نبود تو . . .

دل بستن مثل پرت کردن يه سنگ تو درياست ، اما دل کندن مثل پيدا کردن همون سنگه



تلخي مشروب رو به جون ميخرم که فقط وقت خوردن بگم
به سلامتي اون که دوسش دارم . . . .

زخم زندگی من توئی !
همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !

یک شب از دفتر عمرم صفحاتی خواندم ، چون به نام تو رسیدم لحظاتب ماندم
همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود ، همه تکرار تمنای تو بود . . .


اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

با هر که حرف دوستی اظهار میکنم / خوابیده دشمنیست که بیدار میکنم . . .

میخوام بگم که خیلی بیستی / اهل دلی مثل بقیه نیستی !

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی



مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه


آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من




همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم


زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد


مبادا گفته باشی دوستت می دارم دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد


گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری



باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد




اگردبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت




روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو

قفسم را مشکن ، تو مکن آزادم / گر رهایم سازی به خدا خواهم مرد

من به زنجیر تو عمریست گرفتار شدم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم . . .

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من / به ما درد دل افشا کن ، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را / بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من

چون روزگار بر همه کس پایدار نیست / بهتر از دوست در جهان یادگار نیست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اشک هایم را برایت پست خواهم کرد ، روزی تو باید از احساس قلبم با خبر باشی . . .

دست از سر ما بردار کنار تو نمیمونم / یه روز میگفتم عاشقم اما دیگه نمیمونم

تقصیر هیچکس دیگه نیست قصه ما تموم شده / حیف همه خاطره ها به پای کی حروم شده
.....................

جایگاه همیشگی تو در قلب منه ، اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشد . .

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم . . .

ای که با یاد تو در آتش تب میسوزم / یاد من کن که به یادت همه شب میسوزم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

چه شود به چهره زرد من نظری برای خدا کنی / که اگر کنی همه درد من به یکی اشاره دوا کنی

.

.

.

چقدر روح ، محتاج فرصت هایی است که هیچ کس در آن نباشد . . .

دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد

کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد

از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد

سر نماز اول وقت حاضر شو ، شاید آخرین دیدارت با خدا در زمین باشد . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

نرسد دست تمنا چو به دیدار شما / میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما

از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست / نیمه جانیست در این فاصله قربان شما . . .

این اس ام اس از کشور عشق ، شهر مهر ، محله مصفا ، پلاک محبت

طبقه رفاقت ،زنگ صداقت اومده تا بهت بگه دوستت دارم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

نگاهم میکنی اما به سردی / نه تنها من ، تو هم دنیای دردی . . .

پیتوک

نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت19:21---30 فروردين 1391
واقعا از نصيحتت ممنونم

nafas
ساعت18:00---30 فروردين 1391
سلام دوستم مگه اين درس و مدرسه ميزاره آدم كار ديگه اي بكنه؟سعي ميكنم بيشتر بيام پيشت مرسي كه به يادم بودي

پریسا
ساعت15:41---30 فروردين 1391
★ღ☆ آپم زود باش بهم سر بزن★ღ☆


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 29 / 1برچسب:, | | نویسنده : بهنام |
  • کد موزیک
  • فایاکس
  • تجسم عــشق